4.

Idag ska jag passar en hund som heter Svullo till imorgon.
Det ska bli kul att tar hand om honom när hans ägare är bort under dag/natt till imorgon..
Vi få se vad jag ska hitta på med honom..
Det kommer bli mycket ute pga väder är för härligt idag även det är lite molnigt också..

Det var ett tag sedan jag har passat honom, tror att det var sist ifjol..
Men jag har träffat honom och min barndomsvän för några veckor sedan..

Kommer att skriva om det senare ikv.
Och kanske ska lägg ut bild med min barndoms tillåt först.

Kommentarer
Postat av: Pilla

Åh Svullo är ju så fin. Träffade honom på djurfotografering. :)

2010-05-29 @ 19:33:57
URL: http://mpea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0