Student

Jag har inte skrivit på min blogg under de dagarna när jag har gäster från sedan tisdags fram till igår.

Dom som var här hos oss inför student som har skett i fredags.
Det har varit roligt och trevlig att ha dom hos oss.
Jag har också varit på Tullängskolan och Virginskaskolan för att titta på min vänner som har blivit utsparkad från deras skolan.

När jag var på Tullängskolan, då såg jag dom studenter som tagit student och deras glädjekänslor, deras ansikter som lyster så mkt av känslomässig.
Och sen var jag på Virginskaskolan, det var annorlunda tkr jag.
Eftersom jag kände mig att Tullängskolan har de mera känslor och glädje än Virginskaskolan.
Jag menar inte illa, men jag skriver för de va jag tkr.

Senare på kväll var jag, Jimmy, två gäster och en student i Satin och festade.
Men jag tkr att det var så lågtempo därborta, vi har åkt hem efter och fortsätta m fest fram till kl 6 på morgon.
Jag var skittrött på lördagmorgon.

För mig och Jimmy var det två årsedan har vi tagit student. Tiden har gått verkligen fort nu.

Jag kommer att lägg ut några bilder nästa inlägg.
Det får bli efter jag har lagat mat färdig till jobbet imorrn.

Kommentarer
Postat av: Pilla

Oj, festade du så länge? Hihi :)

2010-06-08 @ 22:48:11
URL: http://mpea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0