Kronprinsessan VIctoria och Prins Daniel

Har ni sett Kronprinsessan och Prins igår på tv-rutan?
När dom har gift sig och åkt runt i stan?

Jag har inte kollat på men jag har sett bilder och läste på aftonbladet.
Och jag var inte intresserad av att titta på dom när dom har gifta sig igår på tv-rutan.
Men jag såg att Victoria har mkt fin brudklänning men hon har så lång klänning, hur orkar hon att gå med brudklänning?

Jag har inte tagit bild från aftonbladet eller expressen.
Men ni har nog sett bilder därborta.

Kommentarer
Postat av: Pilla

Emanuel och jag kollade på när de gifte sig via facebook live i datorn på jobbet hihi... Mysigt var det och spännande.

2010-06-22 @ 23:07:15
URL: http://mpea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0