Birgittaskolan

Jag har hört saker om Birgittaskolan idag.
Och jag blev faktiskt förvånad över en sak som jag har fått veta och jag kan aldrig tro på de ska ske.
Där har jag gått i skolan under min hela tio år på Birgittaskolan.

Jag har hört att Birgittaskolan ska bli en särskolan sen..
Och jag undrar om dom ska också ändra namnet "Birgittaskolan" till någon annan namn??

Jag tror inte att de döva fld som har normalt barn som är döv, att dom vill sätta in deras barn i särskolan sen.
Vilken skolan kommer dom att gå i sen i framtiden?


Kommentarer
Postat av: Maria

vad konstigt

2010-06-18 @ 06:56:16
Postat av: Pilla

Särskola i Birgittaskola?? Jahaa...

2010-06-22 @ 23:03:52
URL: http://mpea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0