Semesterveckor

Ja, jag har min sista vecka semester nu.
Jag har tre veckor semester och nu är redan sista vecka:o
Det är min första semester, det är inte desamma som skoltiden med lovet i hela två månader under sommsar.
Och skoltiden har höstlov, sportlov och jullov..
Det har vi inte i våra arbetsliv..
Det är skillnad..
Jag har inte gjort så mkt under min semester grund av väder.
Det har varit pissväder nästan de två veckor... Och pissväder kanske kommer nu också på min sista vecka..
Jag har varit med min J under de mina semester veckor.
Vi har åkt t Degerfors med min syrran å pappa för att åkte med dressincykel.
Vi har det så kul och det var så rolig att åka med dressincykel.
Ni borde prova att åka med dressincykel..

Och jag har hunnit att bli sjuk också...
Feber å hostar kan dra åt helvetet, att vara sjuk är skit..
Jag kan erkänner att jag hellre att få magsjuk eller huvudvärk istället för att få feber..

Vi har hunnit också med att träffa min barndomsvän som har kommit hit från Vänersborg, vi har golfat minigolf i gustaviksbadet, det är tråkig att vi träffas bara en gång innan han far tillbaka till Vänersborg.
Jag har också träffat en gamla vän som vi har inte ses under en hela år..

Jag har hoppats på att en min gamla vän som bor i Leksand, hon ska kanske komma till Örebro och träffa mig..
Håll tumme för det:D

Jag ska se till att ha något att göra under här vecka men det är svårt för att det är nästan alla som har börjat jobbar nu...
Få se vad jag ska hitta på..

Nu ska jag gå och hänga upp min blöta kläder från tvättmaskin..
Och dammsuga också..

Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0