Joggning

Jag har joggat nu i tre dagar i rak..
Det är galet, hihi men jag vill ha bra kondis..
Och det är bra att motion också..

Två dagar har jag joggat med syrran.
Igår har vi joggat i Markaskogen som ligger närhet av Brickebacken..
Och idag har vi joggat i GIH som ligger i universitet..
Där har jag träffat en av min gamla gymnastiklärare från grund-högstadiet.

Jag har joggat i skogen som ligger alldeles nära min hem i torsdags.

Mpea, Ja du.. Jag och två vänner som har delat på och köpte den tillsammans..
Det är kul att träna med Zumba men det är lite svårt att hänga med..
Men jag har gjort min bästa och följt efter min egna tempo..
Du borde prova den..

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0